İsmail Yk Haydi Bastir Klip İzle

İsmail Yk Haydi Bastır Şarkı Sözü

Bir kız geçimiş deli gibi oynar
Kıvırlama kıvırlama aman amman
Kafayı bulmuş herkez ona bakar
Kıvırlama kıvırlama aman amman

Kıyafeti özel oynaması profesyonel
Kıvırlama kıvırlama aman amman
olagan üstü sallar göbek atar
Kıvırlama kıvırlama aman amman

Yer yerinden bak inledi
Oyna Oyna kırma beni
Öyle güzel oynuyorsun
Durma şimdi ah göster kendini

Haydi bastır felaketsin
Haydi bastır cinayetsin
Seni gördüm şaşkına döndüm
Patlamaya hazır dinamitsin

Haydi bastır felaketsin
Haydi bastır cinayetsin
Seni gördüm şaşkına döndüm
Patlamaya hazır dinamitsin

Bastır bastır hadibe bastır
Bastır bastır yinede bastır
Bastır bastır yinede bastır
Bastır bastır bom bom bom bom

Bastır bastır hadibe bastır
Bastır bastır yinede bastır
Bastır bastır yinede bastır
Bastır bastır bom bom bom bom

Haydi bastır felaketsin
Haydi bastır cinayetsin
Seni gördüm şaşkına döndüm
Patlamaya hazır dinamitsin

Haydi bastır felaketsin
Haydi bastır cinayetsin
Seni gördüm mecnuna döndüm
Patlamaya hazır dinamitsin

haydi-bastir-dinle, haydi-bastir-klip-izle, haydi-bastir-sarki-sozleri, ismail-yk, ismail-yk-haydi-bastir-dinle, ismail-yk-haydi-bastir-sarki-sozleri kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

