Hozan Besir Feryadi İsyanim Sarkisi

Hozan Beşir Feryadı İsyanım Şarkı Sözü

mem nelere gark olmadı zin ‘in ateşi için
ferhat dağı delmedimi şirin ‘in düşü için
kusur ise her saniye her yerde seni anmak
mecnun azmı yemin etti leylan ‘ın başı için.!

gözlerinin dokunduğu her mekan memleketim
bakıverde uzamasın gurbetim , esaretim.!
ahmet arif hasretinden prangalar eskitmiş
beni böyle eskitense prangalı hasretin..

sana yine , sana yandım nesimi ‘de dün gece
gözlerinle yüzüleyim bend olayım hallaca
böyle hüküm buyurmuşlar tanrılar divanında
ha ben sana yollanmışım ha muhammet miraca

cümle cihan güzellerin yüzlerine ben örsün
gözlerin balyozu oldu içerimdeki örsün
ruhumdaki fırtınalar merihi usandırdı
nuh ‘a haber eyleyinde gelsinde tufan görsün.!

hozan beşir – feryadı isyanım şarkısı buraya kadardı.!

Aşk

Her zaman,her yerde ve her çağda vardı
dünya kurulalı beri.
ve aşk;
her zaman var olacaktır.
Aşk bittiği gün
yaşamda bitmiş olacaktır.

Aşk;
her zaman, her yerde ve her çağda
türlü şekillerde ifade edilmiştir
ve
ifade edilmeye devam edilecektir.
Aşkın ifadesi bittiği gün
yaşamda bitmiş olacaktır.

güzel bir yorum insanı bu kadar etkileyen sözleri bir arada görmek nerdeyse imkansız..

hozan-besir, hozan-besir-feryadi-isyanim, hozan-besir-feryadi-isyanim-klip-izle, hozan-besir-feryadi-isyanim-sarki-sozu, hozan-besir-feryadi-isyanim-sarkisi-dinle kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

