KuRSuN Kimdir


Yasadigi Yer : Türkiye / Sakarya

Hobileri : Müzik web tasarım djlik

Fobileri : Yılandan korkmam yalandan korktugum kadar fobilerimin başında yalan iftira geliyor

Ben Kimim : Deliyim gözü kara deliyim ben duygusal sevdimi ölesiye seven biraz inatci biraz deli ama insanlara deger veren hasret ve özlem dolu biriyim. Kisaca kendimden bahsetmem gerekirse 1999 yılında internet ile tanıştım. Çesitli sitelerde kullanıcı veya yönetici olarak 2006 yılına kadar takıldım ve 2005 – 2006 yıllarında rahatsızlıımdan dolayı nete ara verdim 2006 yılında az olsun temiz olsun kendi sitem olsun dedim ve bizimvatan.net kurdum. Bizimvatan kurma amacım aslında şuydu birçok sitede yöneticilik yaptım ama hepsinin aşagı yukarı özeligi aynıydı degiştirmeye ugraştım fakat baktım olmuyor en iyisi kendi sitemi kurayım ve sıfırdan yeni bir ortam hazırlayım dedim. Vatanını milletini seven sevgi ve saygıya onem veren kişiligi oturmuş insanları bir araya toplamaktı amacım. Bugüne kadar hep kendi alnımın teri ile bişeyler yaptım. Yıl 2009 ve azda olsa bunu kısmen başardım. Şuan temiz bir ortamı olan aile havasında bir bizimvatan karşınızda inşallahda hep karşınızda olacak.

guncel, kursun, kursun blog, kursun blog sitesi, kursun hakinda, kursun kimdir, kursun.biz, kursunbiz, kursunblog, roportaj kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

