Sakaryasporun Süper Lige çıkması engellendi

Sakaryaspor’u 1-0 yenme başarısını gösteren Diyarbakırspor’un Teknik Direktörü Coşkun Demirbakan’ın, maçın ardından Sakaryaspor ile ilgili yaptığı açıklamalar şok etkisi yarattı. Geçen sezon Play-Off maçları öncesinde Sakaryaspor teknik direktörlüğüne getirilen Demirbakan, maç sonrasında yaptığı açıklamada Sakaryaspor-Diyarbakırspor maçına değinmeyeceğini belirterek, “Sakaryaspor bugün Süper Lig’de olabilirdi. Olmamasının sorumlusu ise Play Off’a giderken istifa ederek, takıma bomba bırakan yönetici Rahmi Şengül’dür” dedi. İki gün içinde takımı nasıl topladığını anlatan Demirbakan, “Takımda sakatlar vardı. Zor takım yaptım. Maçtan sonra herkes benim teknik direktörlüğümü tartıştı. Boluspor’un Teknik Direktörü’nün benden daha iyi olduğu yazılıp çizildi. Ben ona çantamı vermem. Ben hocalara ders veriyorum. Türkiye’de benimle kıyaslanabilecek teknik direktör yok. Kimse bana işimi öğretmesin. 3 aydır bunu içimde saklıyorum. Konuştum ve rahatladım” diye konuştu.

Sakaryaspor’un Süper Lig’e çıkmamasının sebebinin futbolu bilmeyen yöneticilere bağlayan Demirbakan, “Benim yarı ömrüm Sakarya’da geçti. 3 aydır doğru dürüst yaşamıyorum. Ama Sakaryaspor’u iyi gördüm. Sakarya’da futbolu bilenler, futbola el atması gerekenler yönetime gelmiş. Zaten bilmeyenler gitmiş. Bu iyi olmuş. Sakaryaspor zaman içinde daha iyi olacak. Diyarbakırspor olarak kazandığımız için mutluyum ama Sakaryaspor’da yaşamış biri olarakta üzgünüm. Ama futbolun cilvesi bu. Benim ekmek param bu” şeklinde konuştu.

Tagged with: ,
Gundem, Haberler, Sondakika Haberleri kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

